Az állóképesség fejlesztésének alapjai a labdarúgásban - Football Factor Blog

Hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet

hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet

Amit általában enni akarunk, kétségtelenül nagyon fontos szerepet játszik az energia és az állóképesség szintjén, amellyel a napi és a mindennapi feladatainkkal szembe kell néznünk. Az alábbiakban egy sor tippet, valamint azokat az ételeket kínáljuk, amelyek hasznosak lesznek számunkra és segítenek abban, hogy testünk és elménk jobban működjön.

Erősítő torna (dinamikus) - Napi minimum (10 perc - mt#06)

Az étel mellett nagyon fontos, hogy jól hidratálódjanak, mivel a hidratáció a figyelem szintjét javítja. Az étrendnek egészségesnek és kiegyensúlyozottnak kell lennie, és tartalmaznia kell azokat az ételeket, amelyek több energiát adnak nekünk.

hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet

Ismerje meg azokat az ételeket, amelyek a fizikai és szellemi teljesítményünket kedveznek Olyan ételeket kell tartalmaznia, amelyek segítenek a vér oxigénjének növelésében, mivel ez segít javítani mind az izmok, mind az agy teljesítményét, ami ideális lenne, ha salátáinkba almát és cukorrépát is magába foglalnánk.

Az energiát biztosító élelmiszerek, mint például a diófélék, néhány nap elfogyasztani, és húst, halat, tészta ételeket, salátákat, rizst és zöldségeket is meghintjük.

hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet

Válassza ki a teljes kiőrlésű lisztből készült ételeket mivel ez a fajta liszt a rostokban gazdagabb, a B csoportba tartozó ásványi anyagokban, mint például a magnéziumban, ezek az összetevők energiát adnak és segítenek a nyugodt elmében. Amikor egy italt, teát, teát vagy kávét édesítünk, jobb választani egy kicsit méz mivel a méz több energiát hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet nekünk, mint a cukor.

hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet

A gyümölcs jobb, ha egészben eszik, hogy jobban kihasználja a benne lévő rostot, mint a gyümölcslevek formájában, ha úgy döntünk, hogy a gyümölcslé gyümölcslébe kerül, jobb, ha nem feszítjük meg és vegyük le a pépével. Hogyan kell hidratálnunk, hogy javítsuk teljesítményünket Azon tippek mellett, amelyek olyan élelmiszerekre vonatkoznak, amelyekre több életképességet és energiát kell nyújtanunk, ha sportoló vagy mérsékelten gyakorolsz valamilyen edzést, ahogy fentebb említettük, meg kell tartanunk egy jó hidratációs szintet.

Jól hidratálva mind az izmok, mind az elme jobban fog működni, és jobb formában lesz, ami javítja a figyelem szintjét és a fáradtság hosszabb időt vesz igénybe, hogy megjelenjen. Ezek a tippek mérsékelt egyórás edzéshez alkalmazhatók. A gyakorlat előtt, alatt és után kell hidratálnunk.

hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet

Vegyünk körülbelül ml-t. Míg a gyakorlat során nagyon hasznos egy kis üveg ásványvizet venni. Az edzés után egy kis üveg ásványvizet kell venni.

hogyan lehet növelni a fizikai állóképességet

Azt is igénybe vehetjük, hogy az edzés intenzív vagy hosszú izotóniás italok, mert ezek az italok gyorsabban felszívódnak, mint az ásványvíz. Ez a cikk csak tájékoztató jelleggel jelenik meg.

Míg az elsõ esetben a felvett oxigén fedezi a munkavégzést, úgy a második esetében ez már nem áll fenn.

Nem helyettesítheti és nem helyettesítheti az orvoskal folytatott konzultációt. Javasoljuk, hogy forduljon a megbízható orvoshoz.

Nem társítjuk a szót a mentális megterheléshez. A mentális állóképesség azonban ugyanolyan fontos, mint a fizikai állóképessége. A tartós megterhelés mentális aspektusát kitartásnak nevezzük. Az állóképesség és az állóképesség ugyanazon érem két oldala, és nem mehetnek el egymás nélkül. Most gyakran elgondolkodik azon, hogyan lehet természetes eszközökkel növelni az állóképességet?